Cégtörténet/

Menedzsment

1998óta a fagyasztott pékáruk szakértője

1999óta vagyunk jelen Horvátországban

2015óta az Oriens tulajdonában

2021Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is terjeszkedésbe kezdtünk

Cégtörténet

Az élet finom!

A Pek-Snack Kft. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózataként naponta kínál friss, ízletes, változatos péksüteményeket vásárlóinak.

Cégünk 1998 óta foglalkozik fagyasztott pékáru készítésével. A Pek-Snack Kft. magyar tulajdonban álló családi vállalkozásként jött létre, 2015 óta pedig egy pénzügyi befektető, az Oriens tulajdonában áll.

Magyarország és a régió egyik legkorszerűbb sütőipari üzemében készítjük termékeinket a Somogy megyei Igalon, több mint 350 munkatársunknak köszönhetően. Az egykor csupán 600 m²-es létesítmény a folyamatos fejlesztések eredményeként mára 6000 m²-es üzemmé nőtte ki magát, 2021-ben pedig további 40 százalékkal növeljük kapacitásainkat, egy újabb jelentős beruházással. Termékeinket Magyarországon több mint 1800 látványpékségben kínálják partnereink frissen sütve.

Hiszünk a folyamatos megújulásban és fejlesztésben. Szektorunk innovátoraiként folyamatosan dolgozunk új ízek, új terméktípusok fejlesztésén, valamint új piacok meghódításán. 1999 óta vagyunk jelen Horvátországban, 2021-ben pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is jelentős terjeszkedésbe kezdünk.

Vásárlóink és üzleti partnereink iránti elkötelezettségünket jelzi, hogy 2010-ben, 2011-ben, 2012-ben és 2021-ben is elnyertük a legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó SUPERBRANDS minősítést. Célunk továbbra is az, hogy ezt a magas minőséget és megbízhatóságot képviseljük a mindennapokban, folyamatosan megújuló termékkínálat mellett.

Menedzsment

Antal Csabaügyvezető igazgató

„A Pek-Snack pontosan olyan, mint a csapat, amely alkotja: innovatív, megbízható és elkötelezett a magas minőség iránt. Ez a szemlélet segít minket abban, hogy folyamatosan fejlődjünk, növeljük hatékonyságunkat, és új irányokat, termékkategóriákat hozzunk létre, a kategória úttörőiként.”

HOSSZÚNÉ ÚJVÁRI NÓRAminőségirányítási igazgató

„Támogató területként az egészségvédelem kulcsterületté vált az elmúlt két évben. A magas szintű higiénia és az élelmiszerbiztonság cégünk működésének alapjai. Célom, hogy továbbra is maradéktalanul eleget tegyünk a minőségbiztosítási elvárásoknak, és hatékonyan igazodjunk az üzleti célok kiszolgálásához.”

Skoba-Piller Charlotta ZsanettHR vezető

„A stabilitás, kiszámíthatóság mellett a hazai piacon kimagasló munkakörülményeket biztosítunk munkatársainknak. Kiemelt figyelmet fordítunk a képzésekre, tréningekre, oktatásra. Nagy eredménynek tartom, hogy a folyamatos fejlődés mellett a családias cégkultúra manapság is ugyanúgy jellemzi a működésünket, mint annak idején, a vállalat indulásakor.”

Hajdu JózsefLogisztikai vezető

„Fontos, hogy a logisztikai terület megbízható eszközökkel, automatizált rendszerekkel, illetve szakképzett, jó munkaerővel támogassa a cég napi működését. Rugalmasság, alkalmazkodás, felkészültség a váratlan helyzetekre – ez kell, hogy jellemezze a szemléletünket.”

Quittner GusztávGazdasági igazgató

„Folyamatos, közös építkezésre, fejlesztésre, képzésre kell cégünk kultúráját alapoznunk. A közös gondolkodáson, egyetértésen alapul, hogy merre kormányozzuk a hajót – mindvégig a növekedést és a modernizációt szem előtt tartva.”

Molnár Gáborkereskedelmi igazgató (HU/SK)

„A kereskedelmi csapatnak egyszerre kell maximálisan szem előtt tartania a vásárlók, az üzleti partnerek és természetesen cégünk szempontjait. Komoly figyelmet kap a termékfejlesztés és innováció, hogy vásárlóinknak mindig tudjunk újdonsággal szolgálni. Azon is folyamatosan dolgozunk, hogy partnereink minél többet tudjanak kihozni saját üzletük, boltjuk forgalmából”.

Matskási ZoltánMarketing igazgató

„A fogyasztói szokások minél pontosabb ismerete, a változó igények feltérképezése, a termékfejlesztési irányok meghatározása, az értékesítést támogató felületek kezelése mind-mind elengedhetetlen a marketing terület sikeres működése szempontjából. A legfontosabbnak mégis azt a lehetőséget, egyben felelősséget tartom, hogy nekünk nyílik lehetőségünk kommunikálni a vásárlóinkkal, meghallgatni visszajelzéseiket, véleményüket – hiszen értük, és velük közösen alakítjuk a Pek-Snack márkát.”

Ujvári CsabaTermelési igazgató

„Abban hiszek, hogy folyamatosan fejlődnünk kell, bővíteni kapacitásainkat, kiaknázni az adottságainkban rejlő összes lehetőséget, valamint kibontakoztatni kollégáink tudását, tapasztalatát és eltökéltségét. A Pek-Snack története során számos nehézséggel küzdött már meg, és minden meccsből sikerült győztesen kikerülnünk. A minket érő kihívások erősebbé tesznek minket, igazi csapattá formálnak bennünket.”

Tornyai TamásInformatikai igazgató

„A Pek-Snack Csapat különleges helyzetekben is tud kiemelkedően teljesíteni és kifogástalanul együttműködni. Az ilyen helyzetekre rugalmasan és gyorsan reagálunk. A siker kulcsa a pozitív, kooperatív vállalati közeg, valamint azon hitünk, hogy hosszútávon sikeres üzletet csak úgy lehet építeni és fenntartani, ha abban minden résztvevő érdekelt. Éppen ezért, a velünk üzleti kapcsolatba lépő vállalatokra sem egyszerűen „külsősként”, hanem egyenrangú „üzleti partnerként” tekintünk.”